Ha szeretnél kikerülni a cserék közé, kérlek írj a Chatbe, a hely korlátlanul rendelkezésre áll.





Név: OutfitEmma
Nyitás: 2018. Január 1.
Zárás: ???
Webmiss: Monic
Hosted: 024reg.com
Layouts: Monic
Ajánlott felbontás: 1024×768 <
Ajánlott böngésző: Explorer vagy Google





Cím:
UN Women/HeFORShe
Állapot: Folyamatban
Szerep: Jószolgálati nagykövet
Több infó: He for She



Cím:
The Circle / A kör
Állapot:
Befejezve
US prem:
2017.04.28.
HUN prem.:
2017.04.27.
Szerep:
Mae Holland
Több infó:
iMDb

Cím:
Beauty and The Beast / Szépség és a Szörnyeteg
Állapot:
Befejezve
UK prem:
2017.03.17
HUN prem.:
2017.03.23.
Szerep:
Belle
Több infó:
iMDb












Kérlek, az oldal tartalmát NE másold le, az általam készített dolgokat, NE tüntesd fel sajátodként.
Az itt található képeket NE DIREKTLINKELD, hanem tölts le magadnak, és úgy rakd fel a saját honlapodra, fórumra stb... .


Untitled Document

Buddhizmus, Mindfulness

A buddhizmus filozófiai , illetve gyakorlatalapú világnézet és vallás, amely bizonyos országokban vallási irányzatok kialakulását eredményezte. Az i. e. 6. században jött létre Indiában , s elsosorban azoknak a körében terjedt, akik a hinduizmus által szentesített kasztrendszer ellen tiltakoztak. A buddhizmus nagy mértékben Gautama Sziddhártha, közismertebb nevén a történelmi Buddha ( páli / szanszkrit nyelven „a megvilágosodott”), tanításain alapszik, aki az indiai szubkontinens északkeleti részén élt és tanított. Buddha valamikor az i. e. 6. és 4. század között élt. Megvilágosodott tanítóként ismerték, aki igyekezett megosztani másokkal saját tapasztalatait, azzal a céllal, hogy megszabaduljanak a szenvedéstol, elérjék a nirvána állapotát, és kiléphessenek az újjászületés és szenvedés örökös körforgásából. A buddhizmusra hagyományosan úgy tekintenek, mint a megszabadulás útjára, melyet a valóság legvégso természetének megismerésén keresztül lehet elérni. A buddhizmus három fo ága a hínajána („kis út"), a mahájána („nagy út”) és a vadzsrajána („gyémánt út”)

További infó: Wikipédia

Mindfulness

A „mindfulness” szót magyar nyelvre többféleképpen is fordítják.
A pszichológiai szakirodalomban az elmúlt években a tudatos jelenlét kifejezés vált elfogadottá. Buddhista szövegekben az éber figyelem, éber tudatosság és tudatosság fordítások gyakoriak. Általános szóhasználatban, az angol nyelvben a „mindfulness” fogalom egyre inkább a meditáció és a tudatosság (awareness) gyakorlásából fakadó minoségek és erények gyujtofogalmává vált.

Dr. Jon Kabat-Zinn, az MBSR módszer kidolgozója szerint a tudatos jelenlét olyan tudatosság, mely úgy jön létre, hogy a figyelmünket szándékosan és ítélkezésmentesen a jelen pillanatra irányítjuk.

Az éber tudatot nyitottság, érdeklõdés, elfogadás és együttérzés jellemzi.
Úgy látjuk, érzékeljük a dolgokat, ahogy azok a jelen pillanatban vannak, ítélkezés nélkül.
Ez a fajta figyelem nagyobb fokú éberséget, tisztább látásmódot és tudatosságot eredményez.

Mindannyian képesek vagyunk az éber figyelem gyakorlására.
Csak annyit kell tennünk, hogy teljes figyelmünket szándékosan a jelen pillanatnak szenteljük. Az éber figyelem gyakorlatilag nem más, mint életünk pillanatainak mélyebb és tudatosabb megélése, vagy akár fogalmazhatunk úgy is: a tudatos élet mûvészete.

Tudatos jelenlét meditáció

Sokat lehet olvasni és hallani a meditációról, melynek nagyon sok fajtáját gyakorolják világszerte.

A „mindfulness” / tudatos jelenlét meditáció alapja a teljes odafigyelés.
Minden teljes odafigyeléssel végzett tevékenységet nevezhetünk meditációnak.
Tehát meditáció lehet a járás, az étkezés, a tusolás, a mosogatás – bármilyen munka vagy tevékenység – ha teljes figyelmünket arra irányítjuk, amit éppen teszünk.

Ez a fajta gyakorlás segít abban, hogy felébredjünk gépies gondolkodásunk, képzeteink káprázatából, az öntudatlanság álmából. Ezáltal „felébredettebbekké” válhatunk.

Az éberségmeditáció során nem próbálunk elérni semmilyen különleges élményt vagy tudatállapotot, hanem egyszerûen csak figyelünk. A jelenre irányuló figyelem révén a tapasztalásokat, élményeket teljesebben, intenzívebben érzékelhetjük, legyenek azok akár kellemesek, akár semlegesek vagy éppen kellemetlenek. A formális gyakorláson kívül mindennapi cselekedeteink közepette is arra törekszünk, hogy ezt a tudatosságot kiterjesszük hétköznapi életünk minden pillanatára… mert a valódi meditáció maga az élet.

További infó: MBSR